2022-03-02

Jak usprawnić procesy kadrowo-płacowe w Twojej firmie? Bezpłatny webinar poświęcony elektronicznym aktom osobowym już 16 marca o 10:00.

Elektroniczna dokumentacja danych pracownika jest elementem kodeksu pracy od 2019 roku. Choć wydaje się, że realia pandemii koronawirusa szczególnie sprzyjają korzystaniu z tego rozwiązania, wiele firm nadal nie podjęło takiej decyzji. Gdzie leży przyczyna i czy najlepszy czas na digitalizację nie został przez nas przegapiony? Co możesz zrobić, by uniknąć pułapek i skorzystać ze wszystkich możliwości e-teczek?

Rejestracja na webinar

Na najważniejsze pytania w tym temacie odpowiedzą eksperci podczas specjalnego spotkania, organizowanego przez grupę UHY ECA. W trakcie panelu przeanalizujemy wszystkie najważniejsze wyzwania, które generuje digitalizacja danych pracownika, idące za nią korzyści oraz dobre praktyki wdrożenia. Godzinny wykład zakończy dyskusja, podczas której goście webinaru odpowiedzą na dodatkowe pytania zgromadzonych.

Eksperci reprezentują zarówno organizującą spotkanie grupę, jak i wiodącego producenta systemu ERP - enova365 oraz firmę Datio, od 12 lat zajmującą się jego wdrażaniem i dystrybucją. Opierając się o swoje doświadczenie i wiedzę zaprezentują niezbędne informacje nie tylko nt. samej elektronicznej dokumentacji oraz jej wykorzystania w systemie, lecz również nowoczesnych trendów rynkowych i organizacyjnych.

W wydarzeniu wezmą udział:

  • Barbara Jędrzejek - zarządzająca Departamentem Outsourcingu w grupie UHY ECA, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. W dotychczasowej karierze odpowiedzialna była za świadczenie usług księgowych dla klientów wewnętrznych, wdrażanie kultury ciągłego doskonalenia oraz projektów usprawniających procesy (elektroniczny obieg dokumentów, workflow, wdrożenie systemu ERP), jak również przeprowadzanie transformacji procesów finansowo-księgowych.

  • Katarzyna Sala - od 2010 roku związana z UHY ECA. Posiada bogate doświadczenie w bieżącej obsłudze spółek prawa handlowego, zapewniając nie tylko spółkom z Grupy UHY ECA, ale również ich klientom kompleksowe wsparcie na każdym etapie ich działalności gospodarczej.

  • Joanna Walentek - Project Manager modułu Kadry Płace i HR enova365. Od ponad 15 lat w branży IT. Specjalistka w zakresie technologii wspierających pracę Działów Kadr i Płac oraz ekspert w dostosowywaniu oprogramowania do zmian legislacyjnych.

  • Tomasz Ojrzyński - Prezes Zarządu Datio Sp. z o.o., posiada 12-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemu ERP enova365 dla biznesu. Jego szczególne obszary zainteresowania to: księgowość, handel oraz produkcja.

Podczas spotkania eksperci zaprezentują działanie e-dokumentacji pracowniczej w module Kadry Płace enova365 oraz Pulpicie Pracownika. Jej obecność umożliwia pracownikom ich samoobsługę, co szczególnie zyskało na znaczeniu w okresie trwającej pandemii koronawirusa. enova365 umożliwia dostęp do e-teczek zarówno samym zatrudnionym, jak i działom kadr. Skrócona droga obiegu bezpośrednio wiąże ze sobą obydwie strony, wpływając na zwiększoną sprawność działania w zakresie kadrowo-płacowym.

Przepisy, obowiązujące od 1 stycznia 2019 roku, oficjalnie wprowadziły możliwość przechowywania dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej. Na przestrzeni trzech lat ich funkcjonowania, kolejne firmy zdecydowały się na przeniesienie dotychczasowych teczek papierowych w sferę online. Operacja, która wydaje się czasochłonna i hamuje kolejne przedsiębiorstwa przed wykonaniem tego kroku, staje się łatwiejsza dzięki użyciu odpowiednich narzędzi oraz wdrożeniu nowego systemu. Wystarczy wejść na właściwą drogę i użyć dobrych zasobów, by wszystkie korzyści, związane z digitalizacją, szybko otworzyły się przed nami.

enova365 zapewnia prosty dostęp do zebranych w e-dokumentacji danych. Składanie i rozpatrywanie wniosków zostaje upłynnione, a niezbędne informacje – szybko przekazywane. Oszczędzony w tej wersji komunikacji czas oraz koszty można wykorzystać w dowolny sposób, rozwijając swoją firmę. Wyeliminowane zostaje również ryzyko przypadkowego zniszczenia dokumentów i następującej z nim utraty danych.

Elektroniczna dokumentacja jest w pełni zintegrowana z samym systemem ERP, co stabilizuje strukturę i hierarchię przedsiębiorstwa. enova365 dodatkowo wpływa dzięki temu na jego funkcjonowanie. System upraszcza procesy komunikacyjne między działami, które w tradycyjnej formie dokumentacji angażowały znacznie więcej czasu i zasobów ludzkich. Przeniesienie swoich danych do e-teczek pracowniczych to krok, którego realizacja gwarantuje większą przestrzeń rozwoju i alokacji środków. Poznaj jego zalety oraz sposób wprowadzenia w obrębie systemu ERP enova365.

Rejestracja ciągle trwa, zapisz się na spotkanie „Elektroniczne akta osobowe. Wykorzystanie pulpitów pracownika i kierownika do usprawnienia procesów kadrowo-płacowych” jeszcze dziś! >>> Kliknij, aby się zapisać

Pobierz bezpłatny e-book, poświęcony elektronicznej dokumentacji w systemie enova365 >>> Kliknij, aby pobrać publikacje